سفارش تبلیغ
صبا ویژن



با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]

آتش بر فرزندان حضرت زهرا حرام شده است؟!!!

سوال : در بعضی از اخبار وارد شده که آتش بر فرزندان حضرت زهرا حرام شده است حتی اگرآنها از مخالفین باشند ) البته بعضی از آنها که ادعای امامت کاذب کند از این حکم استثناء شده است ( . آیا مسئله همینطور است .
پاسخ :  برادر امام رضا ) علیه السلام ( که نامش زید و معروف به ) زید النار ( بود برعلیه مامون قیام کرد و  شکست خورد و مامون او را دستگیر کرد به امام رضا ) علیه السلام ( بخشید و امام رضا به او فرمود  که که منظور پیامبر از اینکه آتش بر ذریه فاطمه حرام است این است که ذریه و فرزندان او که  صلب حسن و حسین و زینب )علیهم السلام( باشند به آتش نمی سوزند .  و ادله قطعی عقلی نیز این مسئله را تایید می کند و احادیثی نیز داریم که خدابهشت را برای  مطیعان و جهنم را برای نافرمانها خلق کرده است ) حال این مخالف هر کس می خواهد باشد ( . بلی شفاعت و غفران مسئله ای جداگانه است و شامل حال همه دوستان فاطمه می شود  واختصاص به فرزندانش ندارد .
 پرسش و پاسخ / ترجمه سید مهدی شمس الدین, کاشف الغطاء - محمد حسین



کلمات کلیدی : آتش-سید-جهنم، امید-نا امیدی-ترجو-ارجی

[ نظر:() ]
ن : مرتضی حسین زاده
ت : 89/12/18:: 10:0 عصر

محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید